Sider

søndag den 22. maj 2011

AT i morgen

Som jeg føler mig lige nu - Virkelig på spanden....
I morgen er så dagen hvor jeg skal op til min første mundtlige eksamen, og jeg lægger hårdt ud med AT. Halvdelen af dagen har jeg siddet og syslet med at få det hele til at gå op i en højere enhed, men er nu kommet frem til, at jeg ikke kan gøre så meget andet end at krydse fingre for at kommer til at gå godt.
Min krop er desuden også ved at bukke under for det masive pres min hjerne sender ud til alt og alle. Jeg er forkølet, min mave har det ikke så godt, jeg fryser og har ja bare generelt super skidt, og det værste er næsten, at jeg ved, at det kommer udelukkende på grund af nervøsitet for i morgen.
Jeg vil ikke just sige, at jeg er en haj til eksaminer, men jeg plejer altså at have styr på situationen, bare ikke lige denne her gang, hvor jeg er ved at skide i bukserne af skræk.
JEG HÅBER JEG BESTÅR!!!!

Igår var jeg til grillfest, super hyggeligt. Jeg kendte ikke ret mange, men det kom jeg da til efter en masse timer i et herligt selskab. Nu skal jeg bare lige have overstået i morgen, mon ikke jeg så kan begynde at se lysere på tingene.

2 kommentarer:

  1. Håber det gik godt til eksamen idag!
    super fed blog du har:)

    http://louise-kristensen.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jo tak, det gik heldigvis rigtig godt, et smukt 10-tal. Du har også en rigtig fin blog :)

    SvarSlet