Sider

mandag den 23. maj 2011

Jeg overlevede!!

Jeg besluttede mig for at belønne mig selv med en 2-paks-modeblad, super fedt, specielt med Costume. Jeg læste engang Woman engang imellem, men jeg må indrømme, at jeg måske nok er vokset fra det igen, jeg er ikke så interesseret i selve konceptet med "sådan scorer du" osv. 


Et halvt dagens.. 
T-shirt: Tommy Hilfiger.
Shorts: H&M.

Jeg har stort set ikke sovet hele natten fordi jeg var så super bange for at sove over mig, så jeg ikke kunne komme til eksamen. Jeg var den første og eneste der skulle op i dag hos de to censorer der skulle eksaminere mig. I går var det mit helbred der gik under for eksamensstresset, men i dag var den så endnu engang gal, denne gange maven, kvalme osv. Da jeg så endelig var kommet ind gik det jo egentlig ganske okay, og jeg kunne komme ud derfra som den lykkelige ejer af et stort og flot 10-tal.
Efterfølgende tog jeg hjem til Lotte, der havde the klar til mig juhuu :D Jeg har desuden været på arbejde, og skal lige om lidt ned til Johanne for at fejre, at jeg har fået en smuk karakter.

I morgen kommer til at gå med at læse op til musikeksamen torsdag + noget mere, men det vil jeg ikke afsløre endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar