Sider

søndag den 24. april 2011

Når jeg bliver prinsesse...

... Vil jeg bo her!! 


Dagens.
Kjole: Collection Chantal.
Leggings: Noa Noa
Sandaler: Tror måske de er fra Føtex haha :D


Endnu en god dag, dog en mere stille dag end de andre. I formiddags gik jeg en tur med min veninde Hannah, som jeg ikke havde set i hvad der føltes som 100 år. Hannah er et uundværligt element i mit liv, uden hende, ingen mig. 
Senere var jeg ude at handle med familien, vi skulle lige have handlet lidt ting ind, bl.a nogle ting til min forhåbentlig mere sundere livsstil. 
Jeg har besluttet mig for, at jeg vil til at passe bedre på mig selv, og jeg starter med kost og motion. Hver morgen vil jeg starte med en frygtforfrisker af en eller anden art, og hver aften vil den komme til at stå på dans. Desuden har jeg besluttet mig for, at investere i en hulahopring med vægt i, så jeg kan få strammet maven en smule mere op. En opfølger på hvordan det kommer til at gå vil selvfølgelig være at finde herinde. I morgen er det sidste dag i ferien, og den skal bare nydes i fulde drag med gode ting. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar