Sider

mandag den 25. april 2011

En fantastisk afslutning på ferien.


Foråret/sommeren var også kommet til Poulstrup sø, hvor anemonerne var sprunget ud i skovbunden, et virkelig flot syn. Jeg beklager kvaliteten af billedet, men det er altså super svært at tage billeder og spise is på samme tid. 

Tjek lige den smukke udsigt ud, jeg var forelsket med det samme. 

C. og jeg har flittigt fået flashet hendes kørekort siden hun fik det for en lille måned siden. Hun er nu en fremragende billist. 

Solnedgang i Fjellerad. Når jeg bliver stor vil jeg have en gård på landet hvor jeg kan nyde naturen i fulde drag

Det er nu meget rart ikke at skulle bekymre sig om makeup i dette vejr!!

Her er lige lidt billeder fra i dag, min ferie har været skøn, og jeg har bestemt ikke lyst til at skulle i skole i morgen, men jaja jeg har jo ikke ligefrem noget valg. Desuden er der meget få skoledage igen før jeg går på læseferie. Min påskeferie skulle måske være blevet brugt til at lave afleveringer, men det kom altså ikke lige til at ske, til gengæld har jeg nydt livet i fulde drag.

I dag har vejret været bedre end nogle af de andre dage (måske bilder jeg mig det bare ind), og det har været super skønt. Derfor har jeg siddet i haven og læst i en god bog, haft naboerne på besøg og ellers bare slikket solen i mig. Her til aften kørte C. og jeg til Poulstrup sø for at spise en is, og endte med at tage en tur til Fjellerad for at besøge hendes far.
Nu vil jeg lukke ned og forsøge på at lave lektier til i morgen, det kunne nok være en meget god ide at anstrenge sig en tand mere i den sidste tid der er tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar