Sider

tirsdag den 26. april 2011

Iiiih altså...

Som jeg ser ud lige pt, stor tyk mave, men dog stadig smokin' hot selvfølgelig. 

 ... Det er jo slet ikke nemt at holde sig til de sunde sager, ØV! Jeg prøver det gør jeg virkelig, men det er bare som om at det påskeæg jeg fik i ferien står og kalder på mig, det græder næsten over ikke at blive spist, og det er vel i grunden synd for det eller hvad?
Man kunne selvfølgelig også se sådan her på det - At i og med, at jeg har købt mig en fitnesshulahopring, så kan jeg måske med lidt bedre samvittighed spise ægget, plus, at jeg jo har levet sundt resten af dagen... ÅH DET ER SVÆRT!! 

2 kommentarer:

  1. Du har en super fin blog!
    Love C.

    www.carolineskovjohansen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Julie, det er en logik, jeg virkelig kan forholde mig til! 10 ekstra sving med den syge hulahopring og så er der dømt chokosgnask med god samvittighed. That's life as it should be

    SvarSlet