Sider

fredag den 22. april 2011

At være på camping

Vejret i dag var endnu engang super lækkert, derfor var der mulighed for, at ligge og sole sig, hvilket Katrine og jeg gjorde i stor stil.


Den fine campingvogn, hvor de sover fem mennesker i. Nogle gange når vi sover deroppe, sover vi så egentlig ti mennesker derinde, ret imponerende egentlig. 


Efter vi havde spist frokost fik vi boller. 
Og lagkage.




Det luksuriøse startede med en super lækker pool. 

En kæmpe legeplads


Og ja så kunne man altså også lige få vasket sin hund i dette smarte hundebad. 

Til børnene var der nogle smarte baderum. 

Informationen var bygget lidt i stil med noget gammelt western. 

Men noget af det vildeste var næsten dette køkken og badeværelset et par billeder nede. Køkkenet var meget skinnende og havde røde lædersofaer. Wow siger så bare lige. 

Og en lysekrone i loftet. 

Og noget andet. Dette guld badeværelse, det var virkelig vildt altså. 


Dagens er meget dårligt, jeg ligner virkelig en lort, men skidt pyt.
Kjolen er en meget gammel kjole fra Seduce.
Solbrillerne er fra Det Gyldne Dådyr. 
I dag var jeg så på camping, vi skulle nemlig op og besøge nogle venner. Jeg har altid forstået camping som noget primitivt, men der fik jeg da godt nok ændret min mening, det var nemlig super luksuriøst. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar