Sider

tirsdag den 7. juni 2011

"Familie"hygge.


Fra lørdag til søndag havde min familie og jeg nogle af vores fælles venners børn til at overnatte. Jeg havde været på arbejde hele dagen, så det var begrænset hvor meget jeg kunne nå at være med til. Om aftenen stod den så på hygge for alle pengene med chips og godt fjernsyn - bl.a. boksning, en ikke så spændende kamp igen.
Hele søndag blev tilbragt i haven med endnu mere hygge og så lidt eksamensoplæsning. Min lange dag i haven resulterede i en slemt rød ryg, fordi det åbenbart var lykkedes mig at sidde med ryggen mod solen fra morgen til aften.
Om aftenen kom C. forbi, super lækkert at se hende, tror det er en måned siden jeg har set bare skyggen af hende. Vi så en film og spiste frugt og chips Uuuhm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar