Sider

tirsdag den 7. juni 2011

Dagens fra i går

Bodystockingen, som man ganske vist ikke kan se, er fra Popupshop
Skjorten: H&M
Halskæden: Det Gyldne Dådyr.
Bukser: Cheap Monday.
Skoene (som man heller ikke kan se): Samsø Samsø
Jeg synes det er super lækkert, at den pudderfarvede bodystocking får det til at ligne, at jeg ikke har noget inden under skjorten. 


Dagens fra siden..
Og ja indrømmet det ser lidt halvdumt ud, at man kan se vaskeanvisningen igennem stoffet. 
Mark og jeg besluttede os,  efter lang tids søgen, for at se The Beach. Jeg havde set den en gang før, og kunne kun varmt anbefale den.
Jeg fandt ud af, at stort set alt mit tøj viser min ryg, ergo var det ret svært at finde noget tøj at tage på i går som både passede til ryggen og var passende at gå på arbejde i. På trods af det voldsomme varme fik jeg taget noget passende tøj på - vist på billederne ovenfor. Jeg storsvedte hele dagen og stoppede først da det begyndte at regne, men på det tidspunkt kunne det hele jo være lige meget, så blev jeg jo alligevel våd. Efter arbejde tog jeg et smut ud til Mark for at hygge med lidt film, det endte dog med, at klokken blev ret mange, den sidste bus var derfor kørt, men så er det jo så super heldigt, at der er andre end mig der har kørekort (Mark).
I lørdags havde jeg købt en bodystocking i Café Klædeskabet, men da jeg kom hjem fandt jeg ud af, at der var et lille bitte hul i, jeg tog derfor ind for at få den byttet til en anden, og endte med at komme hjem med en super lækker marineblå bodystocking fra WoodWood.

1 kommentar: