Sider

fredag den 29. april 2011

Min fridag + lidt fra i går

Dagens fra i går (dag).
Hat: H&M (Lånt af Tina)
Habit: Gina Tricot.
Kjole: H&M
Solbriller: Det Gyldne Dådyr.
Kæde: Fra fremmede lande.
Sko: Jette Riis.

Dagens uden habit. 

Juizz, som min kære ven Johannes spiller i (Saxofon). De gik desværre ikke videre til finalen, men skidt nu også med det, der var vist også noget med, at de ikke kunne deltage den dag alligevel, så det var måske meget godt egentlig. 

Nanna. Jeg fik desværre ikke taget et billede af hele hendes outfit, men det var super fint. En grå top, hun havde foldet sammen til en stropløs top, højtaljede sorte bukser, og nogle lækre stiletter. Virkelig hot! 

Et billede af mig fra i går aftes. Lyset har af en eller anden grund valgt at lave mig om til en vampyr, hold da op jeg er bleg haha. 

Dagens fra i går (aften)
Hat: H&M
Habitjakke: Jensen design
Skjorte: Ukendt mærke, men fundet i Det Gyldne Dådyr.
Bukser: Elinette Design.

Dagens uden habitjakke.

Her i morges stod solen super lækkert ind i stuen på det fine forårsbord. Jeg besluttede mig selvfølgelig for at sætte mig der. 

Min smoothie fra i dag bestående af hindbær, diverse skovbær, youghurt naturel, appelsinjuice, og en lille skefuld sukker for at tage den værste bitterhed fra bærene. Den var virkelig lækker UHM! 
I dag vil jeg bruge min fridag på at gøre en masse ting jeg aldrig når. Jeg fik ikke sovet så længe som jeg kunne have ønsket, men skidt nu med det, så får jeg mere ud af dagen.
I dag er jo også dagen hvor England holder bryllup hvilket vil sige, at det er helt umuligt at se fjernsyn, så jeg endte meget hurtigt ude i haven for at hulahoppe lidt, og jeg må indrømme, at det de sidste dage har været ret svært, for jeg har simpelthen så mange blå mærker på min krop og det gør ondt.
Efter lidt motion gik jeg op i køkkenet og lavede mig en lækker smoothie, det har været min morgenmad de sidste dage, og jeg må indrømme, at jeg er blevet ret vildt med det. Jeg har aldrig været det helt store morgenmads menneske, jeg kan intet spise om morgenen, men en smoothie giver mig den rette mæthedsfornemmelse og så er den jo selvfølgelig super frisk.
Senere i dag, vil jeg tage ind til byen og få skiftet mine piercingsmykker ud til noget pænere.
Desuden kommer min farmor og hendes mand og "passer" mig og mine brødre i aften (Jeg kan godt passe mig selv), og jeg tror nok det skal blive hyggeligt, det er ikke noget vi har prøvet før i hvert fald.

Billederne ovenover er bl.a fra i går aftes hvor Nanna og jeg tog til BandBattle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar