Sider

onsdag den 27. april 2011

Hej Bedstemor

Det er jo netop ikke fordi jeg er ked af mine briller, jeg "glemmer" bare at få dem på. 






 Siden december har jeg haft briller, meen jeg er nu ikke specielt god til at bruge dem. Sagen er den, at det er læsebriller, hvilket vil sige, at jeg skal have dem på hver gang jeg skal læse eller se noget tæt på, og ellers ikke. Det smarte er jo så selvfølgelig, at jeg kan se noget, men ulempen er, at jeg føler mig som en gammel gammel dame hver gang jeg hører mig selv sige sætningen " 2. sek, jeg skal lige have mine briller på", ej hvor føler jeg mig gammel! Hele mit lille problem kommer så af, at jeg netop ikke får taget brillerne på og i stedet ligner en der får solen i øjnene.
Jeg ville ønske, at man kunne gøre noget smartere.

2 kommentarer:

  1. Synes virkeligt at dine briller er super fine :) hvor er de fra?

    http://playalongwithme.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tusind tak, de er fra Louis Nielsen, mener de hedder Toby :-)

    SvarSlet