Sider

fredag den 25. marts 2011

Jeg savner Roskilde..

Johanne og Jakob
At ligge i kø til at ligge i kø.

Det siger jo sig selv

Glæden ved bare at være til.
Anne, Jakob og jeg. 
Sara B

Blau


Suset i maven lige inden en koncert begynder. 

Anne

Sara

Fantastisk påklædning alle dage.

På vej til koncert på Orange.

Spil og sjov i ventetiden.

Hæhæ

Anne

På udflugt

Anne
Det er næsten ikke til at tro, at det er ved at være et år siden jeg var på Roskilde sidst, men åh hvor jeg dog savner det. Billetten er købt som det kunne ses i et tidligere indlæg, så nu mangler jeg  bare lige at få studenterhuen på hovedet så jeg kan komme afsted. 
Jeg snakkede i dag med et par venner om, at vi ville tage afsted lørdag hvor hegnet sikkert også bliver væltet, for så at tage ind og drikke lidt god øl på Mikkeller bar inden. 
Sidste år tog jeg afsted allerede om torsdagen og sov hos en venindes faster, hvorefter vi tog ind i tivoli fredag for at få armbånd, og så videre til Roskilde for at ligge i kø til at ligge i kø. Vi var med til at vælte hegnet, og ja aldrig har jeg oplevet noget ligende det var simpelthen så vildt. Hele ugen var bare fyldt med lækker musik og oplevelser og Iiiih hvor var livet bare skønt! + At jeg kun var i bad én eneste gang på 11 dage, det var oplevelsesrigt må jeg indrømme. 
I år kommer jeg som sagt noget senere afsted fordi jeg lige skal have min studenterhue først, en derefter er jeg mere end klar. Jeg skal i år heller ikke være i samme camp som sidst, dette ikke fordi det var en fiasko med sidste camp, men jeg vil i år være sammen med de fra min klasse der skal afsted, man kan vel betragte det som en afsked på tre fantastiske gymnasieår. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar