Sider

fredag den 25. marts 2011

Humor mod AIDS




Jakke: Gina Tricot.
Bodytight: Asos.
Halskæde: Gave fra mine bedsteforældre.
Bukser: Cheap Monday.
Sko: Jette Riis


Solen skinner så fantastisk lækkert de her dage, det er så skønt, jeg er for alvor på vej ud af min vinterdepression som i år har været virkelig grum. Da jeg vågende i morges kunne jeg allerede fornemme, at det ville blive en god dag med sol og varme, derfor besluttede jeg mig for, at jeg ville tage åbne sko på, den første dag i år, og det var på ingen måde slemt. 


Som jeg nævnte i går, skulle jeg holde et oplæg på min skole idag,men at jeg ikke ville røbe hvad det handlede om, det kan kan jeg nu gøre med god samvittighed. Jeg skulle nemlig holde et oplæg om humor imod AIDS. Sammen med C. skulle jeg have en rød næse på og fortælle om konceptet der kan være med til at gøre livet lettere for HIV-smittede verden over. Konceptet går ud på, at elever fra landets skoler skal dyste om hvem der kan sælge flest røde næser, og som en belønning får vinderen ét helt års forbrug af biografbilletter. Jeg skrev selv SRP om HIV og AIDS i december måned og synes derfor det er et rigtig godt foretagende at støtte. https://www.aidsfondet.dk/sw/frontend/show.asp?parent=201183&layout=5.
Jeg fik desuden afleveret AT i dag, hvilken lettelse, det var simpelthen så skønt at få løftet den byrde væk fra skuldrene. Efter skole tog jeg til fredagscafe, men blev der ikke så længe igen, jeg er simpelthen så træt, og har derfor besluttet mig for, at jeg bare vil have en hygge aften hjemme med mig selv - Det er nu meget rart engang imellem, så kan jeg måske også lige få tænkt lidt over mit billedkunstprojekt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar