Sider

fredag den 12. august 2011

Velkommen hjem
















Ååååh jeg har fået min elskede computer tilbage nu, dog er der blevet lavet et hak i den under reparationen hvad sker der lige for det, man sender den ligesom ikke afsted for at den skal gå yderligere i stykker!! Jeg må vel ind med den igen... Det korte af det lange er jo i hvert fald, at jeg nu er i stand til at blogge igen hurraaaa, det føles virkelig smadder godt! Mine planer med Sarah er så småt ved at komme mere og mere på plads, derfor håber jeg, at jeg meget snart kan løfte sløret for hvad projektet går ud på, en ting er i hvert fald sikkert, det bliver super spændende. 

I dag har jeg været sammen med Christian, vi skulle egentlig have indspillet noget af hans musik, men det endte med, at vi satte os ned på havnefronten med en kæmpestor is. 
I morgen går den så løs med audition på Peters Jul, kryds fingre for mig.. Og senere skal jeg til 2x20 års fødselsdag, jeg glæder glæder glæææder mig helt vildt meget til at tilbring min aften med en masse labre mennesker. 
Jeg vil nu se dyner, jeg skal tidligt op i morgen, I må have det godt så længe. Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar