Sider

mandag den 15. august 2011

Store forandringer

Billedet er fra i lørdags hvor jeg var til 2x 20 års fødselsdag. 

Min nye partner Sarah


Jeg er nu nået dertil hvor jeg vil løfte lidt af sløret for hvad planer der skal ske for fremtiden. Det forholder sig nemlig sådan, at jeg lukker denne blog ned grundet at Sarah og jeg starter en blog op sammen. Jeg har i længere tid savnet at have en at blogge med, det har jeg nu fundet og jeg er super spændt på at komme i gang med projektet. I aften kommer Sarah et smut forbi, hvor de sidste praktiske ting meget gerne skulle være planlagt færdigt til punkt og prikke.Vores nye blog hvis navn jeg ikke vil ud med endnu kommer primært til at handle om mode og undergrundsmusik, jeg håber I vil følge mig videre ude i bloglivet, det ville i hvert fald glæde mig meget, og selvfølgelig også Sarah. 
Indtil vores nye blog er kommet op på benene vil jeg fortsætte med at blogge herinde, jeg kan jo ikke undvære det/ jer. 

3 kommentarer:

  1. Hvornår bliver den nye blog sat op?

    SvarSlet
  2. Den skulle meget gerne blive offentliggjort i midten af næste uge.

    //Julie-Mikkeline

    SvarSlet