Sider

fredag den 5. august 2011

4-5/08/2011

Jeg elsker, at man får en så luksuriøs indpakning når man handler hos Møhge og Maude.
Jeg elsker detaljerne og den udstråling af kvalitet pungen har.
 Åh jeg savner allerede min computer helt ekstremt meget,det er sjovt hvordan man kan være så afhængig af en ting. 
I går var en af de bedre dage jeg har haft, midt på dagen mødtes jeg med Sarah for at drikke lidt lækker kaffe og shoppe lidt. Vi gik ned i designerbutikkerne i Aalborg for at se lidt på de nye kollektioner, og så selvfølgelig også for at kigge på udsalget. I Møhge og Maude fandt jeg den mest fantastiske pung i verden, en Marc by Marc Jacobs pung der oven i købet var 60% på, jeg gik hele dagen og overvejede købet, men måtte tilsidst erkende, at kærligheden til den var for stor til at den kunne forblive i butikken. 


Senere stod den på fest og farver, desværre havde jeg glemt mit kamera derhjemme, så billederne fra aftenen må I undvære. Jeg havde det så sjovt med at danse moderne og drikke øl i spandevis, og tager nu straffen for mine vilde strabadser, av mit hoved...
I aften går den løs igen, eller lidt i hvert fald, jeg skal nemlig til koncert med Fallulah, glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar