Sider

mandag den 4. juli 2011

Student 2011



Dagens..
Kjole: Bruuns Bazar.
Sko: Vagabond. 
Mine brødre sætter huen på mit hoved. 








Mine forældre havde lavet en bog hvori folk kunne skrive en hilsen til mig, fantastisk ide, ord varmer mere end noget andet. 















Jeg beklager den ro der hat været herinde de sidste par uger, men hold da op hvor har jeg haft travlt.
Her er lidt billeder fra den dag jeg blev student, mere præcist d. 22.06.11. og hold da op hvor var det en lækker følelse, den kan slet ikke beskrives. Dagen blev brugt på at feste med venner og familie der i løbet af dagen kom forbi til mig vådt og tørt.
Da festen efter mange timer var forbi gik turen ind til byen for at feste natten igennem med en masse dejlige mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar