Sider

lørdag den 23. juli 2011

Et kig i min makeup-pung

Foundation - Rimmel.  Læbestift - Mac: Hot Tahiti. Mascara - Dior show &  Loreal: Million lashes. Eight Hour "Berry" - Elizabeth Arden. Øjenskygge - H&M & Dior. Blush - Mac: Fleur power & Coppertone. Concealer: Yves Saint Laurent. 


Da jeg for mange år siden begyndte at gå med makeup var det i høj grad kvantitet frem for kvalitet der var det vigtigste for mig, det rørte mig på ingen måde om det var godt for mig at gå med det. Med årene har min holdning dog vendt sig 180 grader, i dag går jeg meget op i kvaliteten af mine skønhedsprodukter, og betaler for det meste gerne prisen for at få den ønskede kvalitet - hvilket skinner meget igennem i min makeuppung. - Her er en lille smagsprøve på hvad man bl.a. kan finde deri. 

2 kommentarer:

  1. Det er helt forståeligt. Jeg bruger ikke makeup som sådan, men når jeg gør, så sørger jeg for at det er godt og ordentligt, for jeg kan ikke tåle de billige produkter.. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er så enig.

    //Julie Mikkeline

    SvarSlet