Sider

mandag den 25. juli 2011

Duft til mig

Jeg har altid betragtet Cholé's parfume som værende min duft, den har fuldt mig så længe jeg kan huske. 

Det er meget teeanage-pige-agtigt at have en Britney Spears duft, det er dog hvad jeg alligevel har. Midnight Fantasy har en sød og uskyldig duft, der på en eller anden tosset måde minder mig om slik. 

Denne parfume er en af nytilkommende i min parfumesamlig. Da jeg duftede denne parfume første gang, var jeg ikke et sekund i tvivl om, at jeg måtte eje den her og nu. 

Jeg elsker tanken om, at man kan komme til at dufte godt uden rent faktisk at bruge parfume, dette opfylder denne olie fra Nuxe. En nydelig duft der er meget naturlig. 

The body shop har lavet en serie der hedder White Musk, hvori denne parfume indgår. Jeg blev så vildt med duften, at jeg også investerede i deodoranten og håndcremen fra samme serie. 
Jeg mener, at en stor del af ens personlighed bliver tolket i hvilken duft man har, derfor har det altid været yderst vigtigt for mig, at de dufte jeg har haft har passet til min egen opfattelse af mig selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar