Sider

torsdag den 21. juli 2011

Den dag jeg næsten blev den lykkelige ejer af en Mulberrytaske

Dagens..
Toppe: Samsø Samsø butikken, jeg kan ikke huske mærkerne.
Strømper: H&M.
Sko: All Stars. 
Tirsdag var min sidste dag i København for denne gang - Jeg kommer helt sikkert tilbage igen. Natasja skulle først arbejde kl 17:00, så vi havde det meste af dagen sammen, dette skulle fejres med noget shopping. På strøget fandt vi en vintageforretning med mærkevarer, jeg var så tæt på at få en Mulberrytaske med hjem - kun 1200 kr, jeg fik dog stoppet mig selv eftersom jeg ikke har fundet mig noget fast arbejde endnu. Senere mødtes vi med Natasja's mor og Julia hvor vi fik en lækker frokost iden vi skulle hjemad. I toget mod det mørke jylland, havde jeg på ingen måde lyst til at fuldføre det, jeg vil ville/vil meget hellere være i Kbh, men jeg ville/vil nok også komme til at savne dem derhjemme.

Desuden synes jeg, at det er en sjov følelse at se hvordan toget bliver mere og mere tomt jo højere op i jylland man kommer, da jeg stod af i Aalborg var der stort set ikke nogen mennesker tilbage.

2 kommentarer:

  1. Jeg kender følelsen! København er farverig, multikulturel og kunstnerisk på en helt anden måde. Der er fart og tryk på tilværelsen og det gælder om at finde de små (og smukke) åndehuller.
    Jeg elsker følelsen!

    http://sansankunst.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun give dig ret, giver man sig bare den rette tid kan man finde nogle fantastiske og unikke steder.

    SvarSlet