Sider

torsdag den 2. juni 2011

Instagram







Åh jeg er simpelthen så super glad for min nye IPhone, og ikke mindst det program man kan hente til den - Instagram, der kan friske et hvert billede op. Ovenover har I en lille smagsprøve på hvad man bl.a. kan med programmet. 


Vejret i dag har været super skønt, derfor er dagen gået med en masse hyggelige ting så som at læse modemagasiner, hula hoppe, og ellers bare pleje min krop, jeg har desværre fået min topmave igen (oooork). 


I morgen tidlig vil jeg smutte en tur ned i den nye Føtex for at se, om de stadig har det festevalstelt de havde på tilbud for at par dage side, jeg krydser virkelig fingre. Senere står den på shopping med min kære moder, vi skal ind og kigge på studenterkjole til mig, og det skal skam nok blive lidt af en udfordring, for jeg er yderst kræsen hvad det angår. Desuden skylder jeg min mor en kop kaffe efter et tabt væddemål, så den må jeg nok hellere også få ud af verden. 
I morgen aften vil jeg iføre mig mit Pippikostume, og så står den ellers bare på servering i stor stil, det skal nok blive godt - mest fordi jeg tjener lidt penge, og desuden må spise af den lækre festmad der bl.a kommer til at bestå af sushi Uuuhm.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar