Sider

tirsdag den 14. juni 2011

En travl tid

Jeg fik desuden også købt mine studentersko i dag, dette er en lille teaser til hvordan jeg kommer til at se ud, resten må I vente på. 

Når man er afsted i 10 dage uden de store bademuligheder er det super vigtigt, at man har de rete ting med, så man kan se bare nogenlunde ud. Jeg fik købt noget godt og solidt vabelplaster, en tørshampoo, farve til bryn, plaster til forkølelsessår i tilfælde af, at det skulle komme, håndsprit, vådservietter, og så en lægger Mac læbestift til at give lidt farve og en anden læbeting til at hjælpe imod krakkelerede læber. 

Her er læbestiften i praksis. 
Åha jeg føler virkelig presset på mine skuldre disse dage. Jeg har to eksaminer tilbage, billedkunst torsdag og dansk på næste onsdag. Jeg har de sidste dage kæmpet med mit billedkunstprojekt som bare ikke vil det samme som mig, og jeg mister stille og roligt interessen for at færdiggøre det, det skal dog gøre, jeg har ikke det store valg. Studentergildet er også lige om hjørnet, jeg skal have fundet ud af hvem der kommer og alt skal gå op i højere enhed. Hele næste uge bliver et helvede, men forhåbenligt et godt helvede, jeg skal til et hav af studentergilder og skal også holde selv, fredag står den på studenterkørsel med mere og lørdag går turen til Roskilde, åha jeg bliver helt stresset af at tænke på det.
I dag fik jeg handlet de sidste ting til Roskilde, og det viste sig ikke at blive en helt billig omgang. Jeg har fået bestilt indgangsbooking og togbilletter + diverse tilbehør.

Når der er så meget pres på som der er for tiden synes det er super vigtigt, at man tager sig tid til at slappe en smule af, dette kunne jeg heldigvis gøre i dag sammen med mine to folkeskoleveninder Johanne og Natasja. vi spiste en lægger frokost og fik catchet op på det forsømte.

Nu må jeg så hellere også komme videre med den der eksamenslæsning, jeg satser jo kraftigt på at blive student ok en uge.

2 kommentarer: