Sider

onsdag den 8. juni 2011

At bede højere magter om hjælp.. Hjælper ikke altid

Billedet er valgt af to årsager,. Den ene er, at det regnede på mig til eksamen i dag, det føltes lidt som i film hvor den sorte sky kun er over hovedet på den det går skidt for. For det andet har jeg valgt billedet fordi der i nat vil komme til at regne meget voldsomt, jeg får derfor måske vand ind til mig - huhej for gamle huse. Måske skulle jeg bare tage svømmelufferne på i seng. 
På trods af, at jeg havde taget min sten med i lommen i dag til min historieeksamen, så hjalp det ikke meget på resultatet. Jeg var taget op på skolen for at være i god tid inden jeg skulle ind og grilles, og det må man så i den grad sige, at jeg gjorde, de var nemlig allerede, på trods af at kl. kun var 10:00, en time for sent på den. Her kunne jeg så sidde i en time og vente skrækslagen på at det skulle blive min tur.
Jeg kom ind og så begyndte helvedet ellers også for fulde drøn, jeg var overbesvist om at jeg ville dumpe stort, og var derfor fuldstændig grædefærdig, jeg endte dog med et 4-tal hvilket kun er godt i forhold til hvad jeg endte med at regne med.

I morgen kommer forhåbentlig til at gå bedre, jeg skal op i engelsk, jeg krydser endnu engang fingre, og har selvfølgelig min sten med, den kan jo også have haft en off-dag.

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med eksamen imorgen!

    Dejlig blog, jeg er fast læser ! :)

    kig endelig forbi. www.lbilstrup.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jo tak! :)

    Din blog ser skam også meget lovende ud, jeg vil følge den.

    SvarSlet