Sider

mandag den 30. maj 2011

I morgen bliver forhåbentlig bedre



Thea, Hüche og jeg tog ind til byen for at nyde det gode vejr. Vi satte os ned på havnen for at nyde den gode udsigt og spise nogle gode jordbær og noget lækkert chokolade. 




Thea, Lotte og Hüche kom ind for at nyde en lækker kop kaffe. 
I dag har været lidt af en off-dag på trods af, at den egentlig har været god, kender I det? Hvis ikke, så skal jeg gerne prøve at forklare det. Min dag i dag har som sådan været rigtig god, jeg har sovet længe, hygget under dynen, været inde i byen med Hüche og Thea, været på arbejde hvor de kom ind til mig sammen med Lotte, senere kom Nanna. Men på trods af det har jeg været i et halvdårligt humør, det er der en væsentlig god grund til, en grund der måske virker banal, men det fylder stadig meget i mit hoved.
Jeg hader når folk ikke svarer på beskeder med mere, jeg mener ikke det kan være så super svært, og når det så sker gentagende gange, så får jeg bare mere og mere svært ved at acceptere det. Man kunne måske tro, at det er fordi jeg ikke fatter en hentydning, men det er altså en smule svært når de pågældende personer så opfører sig helt anderledes når man taler med dem ansigt til ansigt. Fakta er i hvert fald, at jeg bliver så super rasende over sådan noget, og overvejer lige pt, om jeg skal konfronterer eller bare lade som ingenting.

Men nok surt opstød for denne gang, i morgen bliver forhåbentlig meget bedre. Jeg har lovet at tage med op til en eksamen for at give støtte, jeg skal derfor meget tidligt op. Senere skal jeg spise frokost med mine bedsteforældre, det er hundrede år siden jeg har snakket ordentligt med dem, og jeg har ærlig talt en smule dårlig samvittighed over det, men i morgen bliver der rådet bod på det heldigvis. I morgen aften skal jeg fejre en ven på Irish House, jeg tror nu nok det skal blive hyggeligt, jeg krydser i hvert fald fingre for at det hele bliver godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar