Sider

tirsdag den 17. maj 2011

Hvorfor jeg ikke har blogget de sidste par dage..

På Mac. D besluttede vi os for at afprøve den nye Magnumis, der var ganske ok, men ikke super duper. 

Vejret har ikke været specielt godt i Aalborg de sidste mange dage, så det har mildest talt været umuligt at have et nogenlunde pænt udseende. 

I går stod den så på udklædning for alle pengene. Mia kom hjem til mig efter skole, hvor vi valgte at gå direkte på hovedet i seng for at være klar til den lange nat vi havde foran os. Kostumet tog ca. halvanden time at lave med maling og hele molitjavsen. 

Og ja, man kan jo kun være i godt humør når man ser sådan her ud. 

Tina havde valgt at være noget så genialt ulv, et kostume hun selv havde lavet. juhuu. 

Af en eller anden underlig grund er Nadja forsvundet fra dette billede, men altså Matilde og Nadja havde i dagens anledning valgt at være White and black swan fra den så ultrapopulære film. 

Aftenen forløb således, at alle afgangsklasserne skulle møde udklædt op til middag med lærere og andre elever. Vi fik en masse lækkert mad og havde rig mulighed for at snakke med venner og veninder inden turen gik videre ind til gaden. På billedet ses nogle lærere der underholder med sang og musik, yderst lækkert. 

Anna-Sophie og Josephine havde valgt at være henholdsvis solsikke og tyroler. 




Dr. House i egen høje person. 





På trods af, at det var en aften med Aalborghus, fik jeg muligheden for at hilse på nogle veninder fra andre gymnasier. Her er det Julia. 

Jeg ved virkelig ikke hvorfor dette billede bare ikke vil vende rigtig, men jaja. Natasja var umiddelbart ugenkendelig, men men men jeg havde nu gennemskuet hende til Natasja's store skuffelse. 





Det skal dog også lige tilføjes, at det var ultra varmt at være Mother Africa, alt det stof var lige til at dø over. Jeg svedte virkelig som et svin haha :D. 

De sidste par dage har været ret hektiske, men uden tvivl rigtig gode. Søndag tog Nadja og jeg ind på Café Visa for at nyde en lækker middag i hinandens selskab, senere gik turen til Mac. D.
I går/ i nat/ i morges, havde jeg sidste skoledag, endnu en super hyggelig ting. Efter vores sidste morgensamling fik vi udleveret den sidste del af vores eksamensplan: Jeg skal op i skriftlig dansk, musik og engelsk og mundtlig AT, Dansk, Billedkunst, Engelsk og Historie. Det skal uden tvivl nok blive spændende.
Min dag i dag er gået med at blive ren efter den masive brune maling, og at dampe alkoholen ud af kroppen.
I morgen starter den første eksamen, så jeg må hellere komme i seng i ordentlig tid. Efter eksamen i morgen kommer der til at ske noget spændende, hvad det er vil jeg ikke afsløre endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar