Sider

søndag den 1. maj 2011

Fantastiske negle





Jeg faldt lige over disse billeder af nogle helt fantastiske negle. Jeg tror, at jeg i den kommende uge vil gå igang med at eksperimentere lidt med noget alla det ovenover, håber det kommer til at lykkes. Lykkes det, ja så får I selvfølgelig et indlæg med det :).
I går var jeg på arbejde, en hyggelig og stille dag, men dog med en fin sum penge i kassen. Bagefter tog jeg ind i Friis-centeret for at kigge efter nogle sandaler til den nonfirmation jeg skal til på lørdag, og det lykkedes efter lang tids søgen. Hvilke jeg fandt får I at se i morgen, hvor jeg forhåbentligt har fået strøm på mit kamera igen, desuden vil der komme en lille ekstra ting, som jeg også fandt. 
I dag har den så stået på konfirmationer i kirken, så jeg var ultra tidligt oppe for at synge for dem. Den første omgang gik okay, men jeg kunne godt mærke, at det var tidligt om morgenen, og at min stemme derfor ikke var helt optimal, jeg håber bare på, at der ikke var nogen der lagde mærke til det. Anden omgang gik rigtig godt, min stemme var efterhånden varmet godt op af alle salmerne, så soloen sad heldigvis lige i skabet. 
Jeg vil nyde resten af min weekende med lidt hygge, så nu kan I få lov til at kigge lidt på nogle skønne negle. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar