Sider

onsdag den 30. marts 2011

Her er den så min elskede zebracykel


Det er som om jeg kommer lettere rundt på cyklen nu i forhold til førhen. Jeg tror det er striberne der gør det, måske er det fartstriber? I dag har jeg ligesom alle andre dage været i skole, dog kun for en meget kort stund - to blokke, billedkunst og musik, en ren kreativ dag. 
Nu hvor jeg kun har 26 skoledage igen, er vi i mange af fagene kommet til den afsluttende runde med hensyn til hvad vi skal nå. I billedkunst vil det altså sige, at jeg skal lave et eksamensprojekt, og jeg er stort set helt på bar bund øv øv. Vi har fået til opgave at lave noget intertekstuelt, men det er altså ikke så nemt igen. 
Efter skole tog jeg hen til min faster og onkel (Min mors faster og onkel) for at spise frokost, det var super hyggeligt, jeg elsker sådanne dage hvor man bare kan være sammen med familie man ikke ser til daglig og lige catche op på ting og sager. De næste par timer har jeg huset for mig selv, og jeg tror jeg vil bruge tiden på at spise noget mad og ellers se Will & Grace, ja jeg ved godt det er skidt, men jeg er desværre blevet lokket i fordærv. Senere gør jeg alting værre ved at se Amalies Verden, men gør det så lidt godt igen ved at spise B&J's ( nyindkøbte med cookiedough og Choco et eller andet). Hmm hvad for en skal jeg starte med? - der kommer et indlæg om det senere. Hyggehejsa så længe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar