Sider

mandag den 28. marts 2011

Foråret er kommet til DK + dagens

Trøje: Ukendt mærke.
Nederdel (Kjole) H&M
Halskæde: En gave.
Sko: Jette Riis

Goé gamle Barry White

Elvis


Mads Langer
Svensk kærlighed - Bo Kaspers Orkester



Undertøj: H&M
Tights: H&M
CD'er
Solbriller: Det Gyldne Dådyr
Mac pudder.
I dag har været en dejlig let dag fyldt med gode oplevelser. 
Da jeg havde fået fri tog jeg ind til byen med en veninde, jeg skulle lige løbe nogle erinder inden jeg skulle på arbejde. Som en start fik jeg købt en Mac pudder, jeg var simpelthen løbet tør for både foundation og pudder på samme tid, sådan er det næsten altid synes jeg, alt ens makeup slipper op på samme tid, super fedt altså! Solen har igen i dag været fremme, så der var godt gang i butikken i dag, virkelig skønt med så meget liv omkring sig, jeg kan for alvor nu mærke, at det er blevet forår. På arbejdet fandt jeg selvfølgelig lige et par solbriller, jeg synes de er så fine, total retro. De sidste erinder blev så udført efter arbejde. Jeg skulle købe en lidt forsinket fødselsdagsgave til min bror, men endte selvfølgelig også med selv at købe mig fattig i ting til mig selv. Og så alligevel ikke, jeg endte faktisk op med fire cd'er for kun 150 kr. 
Nu her Kl. 21:00 skal jeg se Total Blackout med min bror, jep jeg er blevet bidt af det program, det er simpelthen så underholdende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar